|
2008/2009 |
NAJLEPSI UCZNIOWIE W SZKOLE
Rok szkolny 2008/2009 II półrocze
Średnia co najmniej 4,75
5,91
Aleksandra Pestka V b
5,73
Emilia Błocińska V a
5,64
Magdalena Jażdżewska V a
Natalia Drzewicka VI b
Monika Korda VI c
5,55
Natalia Leper V g
Amadeusz Drewczynski VI a
5,45
Filip Kegel IV b
Marianna Kleniewska V e
Natalia Czapiewska VI a
Sandra Gostomska VI c
5,36
Monika Nowak IV f
Mateusz Cisewski VI a
Paulina Sękowska VI b
5,27
Patrycja Engelhart IV a
Adrianna Schulz IV b
Michalina Szydełko V a
Joanna Chyła VI b
Katarzyna Wryłka VI d
5,18
Sara Kwiatkowska IV a
Paula Kulczyk IV b
Aleksandra Jażdżewska VI a
Wiktoria Pyżewicz VI a
Weronika Jakubowska VI b
5,09
Weronika Pestka IV a
Paulina Kiedrowska IV b
Aleksandra Słomińska IV d
Natalia Rekowska IV e
Agata Adamczyk IV f
Patrycja Szarmach IV f
Szymon Opielowski IV f
Justyna Plichta V a
Magdalena Rostowska V a
Natalia Fierek V c
Anna Kloskowska V e
Martyna Ossowska V e
Damian Berg V e
Dorota Czapiewska V f
Mikołaj Narloch V f
Paulina Sturmowska VI b
Wiktoria Światczyńska VI b
Paulina Ossowska VI d
Patrycja Beling VI d
5,00
Kacper Uczkiewicz IV a
Alicja Nieżurawska IV b
Karolina Stromska IV b
Wojciech Fierek IV b
Pamela Kaczyńska IV d
Karolina Lamczyk IV e
Michalina Smaglińska V c
Maciej Puczyński V e
Laura Breszka V f
Martyna Turzyńska V g
Joanna Wróblewska VI b
Magdalena Gliszczyńska VI e
4,91 Remigiusz Galikowski IV a
Paulina Hinc IV a
Kamila Linda IV b
Agata Wiska IV b
Natalia Łącka IV b
Paulina Czartowska IV d
Laura Zander IV d
Wiktoria Czechowska IV e
Agnieszka Jezierna IV f
Przemysław Schmidt V c
Alicja Szpręga VI a
4,90
Natalia Glaner IV f
Dalia Bruska V d
4,82
Kornelia Brzezińska IV d
Patrycja Kozakiewicz IV d
Bartłomiej Narloch IV d
Mateusz Szulc IV d
Natalia Szarmach IV f
Karolina Drewczyńska V b
Cezary Freitag V b
Ewelina Czechowska V c
Ilona Chełminiak V f
Aneta Góral V f
Natalia Dahlke VI a
Daria Knitter VI b
Anna Kłodzińska VI c
Sandra Burchard VI d
Wioleta Kononowicz VI d
Mariusz Morzuch VI e |
|
|
Podręczniki |
|
Dla rodzica |
|
Nasze Konkursy |
|
|
|
|